Текст
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау формасы/ әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқару шылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
«О»-дік бақылау білім кесіндісін жүргізу2-11 сыныптар |
Каникул кезеңінен кейінгі білім деңгейін анықтау |
Негізгі пәндер бойынша білім деңгейі әр мектепте өздігімен анықталады |
фронтальды |
Кешендік-жалпылама бақылау |
Қыркүйек |
Директордың орынбасарлары,ӘБ жетекшілері |
Директор жанындағы отырыс |
ДЖК |
|
2 |
Өткен тоқсандағы жеке пәндер бойынша білімнің әкімшілік кесіндісі ( нөлдік кесінді нәтижесі бойынша пәндерді әр мектеп өздігімен анықтайды) |
Оқушылардың оқу жетістіктерін анықтау |
Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі |
Тақырыптық |
Кешендік-жалпылама бақылау |
Әр тоқсан соңында |
Директордың орынбасарлары,ӘБ жетекшілері |
Директор жанындағы отырыс |
|
|
3 |
Оқу-тәрбие процесі (пән бойынша, параллель, сыртқы немесе қорытынды бағалауға дайындық бағыты бойынша)9 «А» -алгебра, физика, биология9 «Ә» -алгебра , физика, биология9 «В» алгебра, русский язык, химия9 «Б»алгебра, русский язык, химия8 «А» алгебра қазақ тілі ,география8 «Ә» алгебра қазақ тілі ,география8 «Г» алгебра қазақ тілі ,география8 «Б» - алгебра , русский язык, физика8 «В» алгебра , русский язык, физика |
Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін анықтау |
Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ бақылау, әкімшілік кесінді алу |
Әр тоқсан соңында |
Директордың орынбасарларыБірлестік жетекшілері |
Директор жанындағы отырыс |
|
|
4 |
Әліппе кезеңінде оқушылардың үйренетін шеберліктері мендағдыларының шеңбері, ана тілінің оқытылу сапасы; |
Оқушылардың Әліппе, Ана тілі пәндерінен білім деңгейлері мен оқу дағдыларын анықтау |
1-сынып оқушылары, Әліппе, Ана тілі пәндерінен білімі мен оқу дағдылары |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау |
Желтоқсан, сәуір |
.Директордың орынбасарлары |
Оқу тәрбие орынбасарыжанындағыотырыс |
|
|
5 |
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында инновациялық технологиялардыңқолдануыБастауыш сыныпта инновациялық технологияларды қолданудың психологиялық аспектілері |
Оқу мен оқытудың тиімділігін анықтау |
1-4- сыныптардағы қазақ тілі сабағы (инновациялық технологиялар) |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу |
Қазан |
Пән мұғалімдеріпсихологтар |
Әдістемелік кеңес отырысы |
|
|
6 |
Бастауыш сынып оқушыларымен дене тәрбиесі сабағын жүргізудіңәдістемелік ерекшеліктері |
Мұғалімнің оқыту тәсілдері мен әдістерін саралау |
1-4-сыныптардағы дене тірбиесі пәні (мқғалімнің әдістемелік жұмысы) |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ іс-әрекеттегі зерттеу |
Әр тоқсан соңында бір рет |
Пән мұғалімдеріпсихологтар |
Әдістемелік кеңес отырысы |
|
|
7 |
4-сыныптар бойынша математика сабақтарында оқушылардыңфункционалдық сауаттылығын арттыру жолдары |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау |
3-4-сыныптардағы математика сабағы( функционалдық сауаттылықты арттыру әдістері) |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ тестілеу |
Қазан |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
|
|
8 |
Көркем еңбек, бейнелеу өнері пәнінің берілуі (1-4 сыныптар); |
Оқушыылардың шығармашылық ойлау, оқу дағдыларын анықтау |
1-4-сыныптардағы оқушыылардың шығармашылық ойлауы мен дағдылары) |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау |
Қазан |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
|
|
9 |
Орыс тілі сабақтарында оқушының жеке қабілеттерін дамыту(2-4 сыныптар) |
Инновациялық оқыту тәсілдерінің оқушылардың жеке қабілеттерін арттыруға ықпалын анықтау |
2-4- сыныптар орыс тілі сабағы |
Тақырыптық |
Шолу бақылауы/ сабақты зерттеу |
қараша |
Оқу-тәрбие орынбасарлары |
МониторингБірлестік отырысындаталдау. |
|
|
10 |
Музыка сабағында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін тиімдідамыту жолдары (2-4 сыныптар) |
Пән мұғалімінің пәнді оқыту тәсілдерін анықтау |
2-4- сыныптардағы музыка сабағы |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сабақты бақылау |
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістеме кеңес Хаттама |
|
|
11 |
Дүниетану сабағында ақпараттық тех. тиімді қолдану |
Оқушылардың АКТ жұмыс жасау дағдыларының деңгейін анықтау |
3-4-сыныптар Дүниетану сабағында АКТ технологиялары |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/сабақты бақылау |
қараша |
Директордың орынбасарлары |
Бірлестік отырыстары |
|
|
12 |
Пәндердің берілуіндегіақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту (3-4 сыныптар).Цифрлық сауаттылық (1-2 сыныптар) |
Преподавателидің сандық технололгияларды сабақта қолдану және оқушылардың логикалық ойлау деңгейін анықтау |
3-4- сыныптардағы сандық сауаттылық пен оқушылардың логикалық ойлау деңгейі. |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау, тестілеу |
Қараша-Наурыз |
Директордың орынбасарлары |
МониторингБірлестік отырысындаталдау. |
|
|
13 |
Әдебиеттік оқыту пәнінің берілуі жағдайы (2-4 сыныптар); |
Оқушылардың оқу дағдыларының деңгейін, түсіну, оқығанын интерпретация жасау, мәтінді талдау деңгейлерін анықтау. |
2-4 сыныптардағы әдебиеттік оқу пәні, оқу сауаттылығы |
Тақырыптық |
Пәндік-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау |
қараша |
Директордың орынбасарлары |
Оқу-ісі орынбасары жанындағы отырыс |
|
|
14 |
Ағылшын тілі пәнінің берілуі жағдайы(2-4 сыныптар); |
Тілдік дағдыларды дамытуда саралап оқытудың тиімді тәсілдерін зердделеу |
2-4 сыныптардағы ағылшын тіілі пәні |
Фронталды |
Персоналды бақылау/ сабақты бақылау, сұқбаттасу |
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістемелік кеңес отырысы |
|
|
15 |
Тоқсан бойынша білім сапасының нәтижесі |
Білім сапасы нәтижесінің мониторингі |
1-тоқсандағы білім сапасы |
Тақырыптық |
талдау |
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Педагогикалық кеңес |
|
|
16 |
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау қорытындысы(Оқу ісі орынбасары мектеп бойынша талдау жасау қажет) |
Оқудағы кедергілерді диагностикалау, олқылықтарды анықтау. |
Оқушылардың ТЖБ,БЖБ жұмыстары (БЖБ,ТЖБ талдаулары) |
Тақырыптық |
талдау |
қараша |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістемелік кеңес |
|
|
17 |
2-4 сынып оқушыларының оқу жылдамдығын тексеру; |
Оқушылардың оқылым дағдыларының деңгейін анықтау |
2-4 сыныптар |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ әңгімелесу, тыңдау, жедел талдау |
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістемелік кеңес отырысы |
|
|
18 |
4-сынып оқушыларының оқу нәтижелеріне математика, қазақ тілі, жаратылыстану |
4-сынып оқушыларындағы тиімді оқу даңғдыларының деңгейін анықтау |
4-сынып оқушыарының әкімшілік кесінді қорытындысы |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ тестілеу |
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ДЖО |
|
|
19 |
Білім алушылардың тоқсандық қорытынды бойынша білім деңгейі 2-11 сыныптардың аралығында бақыланады. (Тоқсандықта белгіленеді) |
Оқушылардың оқу жетістіктерінің монитрингін жүргізу |
БЖБ,ТЖБ әкімшілік кесінді қорытындылары |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы / бақылау, оқушы жұмыстарын зерделеу |
желтоқсан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
Әдістемелік отырысы |
|
|
20 |
1 және 5 сыныптардың бейімделу кезеңінде жаңа тақырыптарды меңгерудегі қиындықтарды анықтау |
Оқушылардың бейімделудегі кедергілерді анықтау және шешімін іздеу |
1-тоқсан қорытындысы және оқу әрекеттері |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы / сабақтарды бақылау |
желтоқсан |
Директордың орынбасарлары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
21 |
Жаратылыстану пәнінде оқушылардың зерттеу дағдыларындамытуда оқытудың инновациялық технологияны пайдалану ерекшеліктері (5-6 сыныптар) |
Оқушылардың зерттеушілік дағдыларының дегейін анықтау, мұғалім жұмысындағы әдістер мен тәсілдердің, жұмыс түрлерінің рационалдылдығы |
5-6 сыныпт оқушыыларының зерттеу дағдылары ҚМЖ, жаратылыстану сабағы |
Тақырыптық |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ҚМЖ ларды зерделеу, мұғаліммен сұқбаттасу |
желтоқсан |
Директордың орынбасарлары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
22 |
Орыс тілінің оқытылуын зерделеу (5-7 сыныптар); |
Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерінің деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әрекеттерін зерделеу |
5-7 сыныптардағы орыс тілі сабағы, ҚМЖ, тілдік құзыреттіліктер |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
желтоқсан |
МО жетекшісі |
Әдістемелік отырысы |
|
|
23 |
Ағылшын тілінің оқытылуы жағдайын зерделеу (5-7 сыныптар) |
Оқушылардың айтылым, жазылым,дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің әдістерді тиімді қолдануын бағалау |
5-7 сыныптардағы ағылшын тіілі сабағы,ҚМЖ, диагностикалық тест |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
желтоқсан |
Директордың орынбасарлары |
ДЖО |
|
|
24 |
5-7 сыныптарда дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайы |
Оқушылардың физикалық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту тәсілдерін зерделеу |
5-7 сыныптардағы дене тәрбиесі сабағы, ҚМЖ |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ-ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қаңтар |
Директордың орынбасарлары |
ДЖО |
|
|
25 |
Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуы жағдайын зерделеу(5-9 сыныптар) |
Оқушылардың танымдық дағдыларының деңгейін анықтау, мұғалімнің оқыту әдісін зерделеу |
5-9 сыныптар, қазақ тілі және пән мұғалімдері, ҚМЖ |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қаңтар |
Директордың орынбасарлары |
ДЖО |
|
|
26 |
5-9 сыныптарда тарих пәнінің берілу жағдайын зерделеу |
Оқушылардың тарихи ойлау дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу |
5-9 сыныптардағы тарих сабағы, ҚМЖ |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қаңтар |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ДЖО |
|
|
27 |
5-9 сыныптарда математика пәнін жүргізудің сапалық деңгейі |
Оқушылардың математикалық сауаттылық деңгейлері мен мұғалімдердің пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау |
5-9 сыныптардағы математика сабағы,, пән мұғалімдері, ҚМЖ |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау, тестілеу |
қаңтар |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор |
ДЖО |
|
|
28 |
7-сыныптарда химия, физика пәндерінің жаңартылған біліммазмұны бойынша берілу жағдайы |
Оқушылардың танымдық деңгейлері мен функционалдық дағдыларының деңгейін анықтау, әдістерді зерделеу |
7-сыныптардағы химия, физика сабақтары, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы бақылауҚМЖ ларды талдау, сабақтарды бақылау |
қаңтар |
Директордың орынбасарлары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
29 |
Биология пәнінен зертханалық жұмыстарында 7-9 сыныпоқушыларының ізденіс қабілеттерін арттыру |
Оқушылардың тәжірибелік жұмыстарды жасау дағдыларын анықтау |
7-9-сыныптардағы биология сабағы, зертханалық жұмыстар. |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау |
қаңтар |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары,Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
30 |
7-9 сыныптардағы география пәнінің берілу жағдайы |
Оқушылардың оқу сауаттылығын, картамен жұмыс, иньтерпретация жасау дағдыларын анықтау |
7-9 сыныптардағы география саабағы, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ тестілеу |
қаңтар |
Директордың ғылыми і.ж. орынбасарлары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
31 |
Жаратылыстану бағытындағы пәндердің ағылшын тілінде берілуі |
ЖМБ пәндерін ағылшын тілінде оқыту сапасын бақылау |
8-11 сыныптар |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ сабақтарды бақылау |
Қаңтар |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары,Бірлестік жетекшілері |
ДЖО |
|
|
32 |
Ағылшын тілі оқытуда 8-9 сынып, 9-11 оқушыларының сөйлеудағдыларын қалыптастыру мақсатында тиімді әдістер мен жаттығуларды пайдалану |
Ағылшын тілі пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттілік деңгейі мен АКТ құзыреттіліктерін анықтау, оқушылардың тілдік дағдыларын анықтау |
8-9, 9-11 сыныпта сабақ беретін пән мұғалімдері, ағылшын тілі сабағы, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ ҚМЖ талдау, бақылауғ сұқбаттасу |
ақпан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
33 |
8-11 сыныптарда орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындаинтербелсенді әдістерді пайдалануы |
Пән мұғалімдерінің сандық технололгияларды қолдану деңгейлерін анықтау |
8-11 сабақ беретін орыс тілі сабағы, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сабақтарды бақылау, тестілеу |
ақпан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
34 |
8-11 сыныптардағы дене шынықтыру пәнінің берілу жағдайы |
Пән мұғалімдерінің командалық жұмысты ұйымдастыру бойынша тәсілдерін зерделеу |
8-11 сабақ беретін дене шынықтыру пәні мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сабақтарды бақылау |
ақпан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
35 |
8-11 сыныптарда физика пәнінің оқытылу жағдайын зерделеу |
Пән мұғалімінің пәндік құзыреттілігі мен әдістемелік құзыреттілік деңгейін диагностикалау |
8-11сыныптағы пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналдды бақылау/ тестілеу, бақылау |
ақпан |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
36 |
10-11 сыныптарда бейіндік пәндер бойынша оқушыларды оқыту сапасы |
Оқушылардың оқу дағдыларының деңгейі мен бейіндік бағдарын анықтау |
10-11 сыныптардағы бейіндік сабақтар |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ сұқбаттасу, тестілеу |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, психолог |
Әдістемелік отырысы |
|
|
37 |
10-11 сыныптарда тарих пәнінен сауаттылықтарын анықтау; |
Оқушылардың 6 консепт бойынша 3 тарихи ойлау дағдыларының деңгейін анықтау |
10-11 сыныптардағы тарих сабағы |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы бақылау/ сабақты бақылау, бақылау кесінділері |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
38 |
10-11 сыныптар математика пәнінің оқытылу сапасы |
Пән мұғалімдерінің әдістемелік, және бағалау құзыреттілік деңгейін, оқушылардың математикалық сауаттыолық деңгейін анықтау |
10-11 сыныпта сабақ беретін мұғалімдер, сабақ, ҚМЖ |
Фронталды |
Персоналды бақылау/ҚМЖ ларды қарау, талдау |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
ДЖО |
|
|
39 |
10-11 сыныптар химия пәнін оқыту жағдайы. |
Пән мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктері деңгейі мен оқушылардың зерттеушілік дағдылары деңгейін анықтау |
10-11 сынып оқушылары мен. пән мұғалімдері, сабақ, ҚМЖ |
Фронталды |
Сыныптық-жалпылаушы/ бақылау кесінділері, сабақтарды бақылау |
наурыз |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
ДЖО |
|
|
40 |
10-11 сынып оқушыларының биология пәнінен функционалдықбілім деңгейі |
Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейлерін анықтау |
10-11 сынып оқушылары, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы/ сабақты бақылау, бақылау жұмыстары |
наурыз |
Директордың ғылыми істері б-ша орынбасары |
Ғылыми кеңесте |
|
|
41 |
Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытылуын зерделеу (10-11сыныптар); |
Оқушылардың тілді меңгеру деңгейін бағалау |
10-11 сыныптар қазақ тілі сабағы |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы/ жазбаша жұмыстар, сабақтарды бақылау |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
42 |
10-11 сыныптарда информатика пәнін оқыту сапасы |
Оқушылардың АКТ құзыреттілік деңгейін анықтау |
10-11 сыныптар |
Тақырыптық |
Сыныптық-жалпылаушы/ сабақтарды бақылау |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
43 |
10-11 сыныптарда алғашқы әскери дайындық пәнінің берілуі; |
Мұғалімнің оқыту тиімділігі мен пәндік құзыреттілігі деңгейін анықтау |
АӘД пәні мұғалімі, оқушылар, сабақ, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ ҚМЖ талдау, сабақты бақылау, сұқбаттасу |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
44 |
Көркем еңбек сабақтарында оқушыларды ұлттық қолөнергебаулу; |
Оқушылардың қол өнермен айналысу дағдылары деңгейін анықтау |
Көркем еңңбек сабағы |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ оқушылар жұмыстарын зерделеу, сұқбаттасу |
сәуір |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері |
Әдістемелік отырысы |
|
|
45 |
Халықаралық зерттеулерге дайындық жұмыстары; |
Оқушылардың зерттеу бағыттары, қабілеттері мен зерттеу кезеңдері туралы ақпараттар жинау, мұғалімдердің зерттеушіілік бағытындағы құжаттарын зерделеу |
Халықаралық зерттеулер сайысын өткізу ережелері |
Тақырыптық |
Персоналды бақылау/ құжаттамаларды зерделеу |
мамыр |
Директордың ғылым жұмыстар бойынша орынбасары, оқу орынбасары |
Директор жанындағы кеңес |
|
|
46 |
Преподавателидің жауапкершілігі мен жұмыс тиімділігіне мониторинг жасау |
Оқушылардың оқу нәтижелерінің мониторинг деректерін зерделеу |
әдістемелік бірлестіктер жұмысының нәтижесі |
Фронталды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттамаларды зерделеу |
мамыр |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері, директор |
Пед. кеңес |
|
|
47 |
10-11 сынып білім алушылардың таңдау пәндерінің оқытылу сапасы; |
Таңдау пәндерінің жүргізілу, оқытылу сапасы мен оқушылардың тиімді оқу дағдыларының деңгейін анықтау |
Таңдау пәндері бойынша сабақтар, ҚМЖ, тест қорытындылары |
Фронатлды |
Кешенді-жалпылаушы бақылау/ құжаттамаларды зерделеу |
мамыр |
Директордың ғылым жұмыстар бойынша орынбасары, оқу орынбасары |
Әдістемелік отырысы |
|
|
48 |
Үйде оқыту бойынша оқу бағдарламаларының орындалуы. |
Үйде оқытылатын оқушылардың оқу дағдыларының деңгейін диагностикалау, пән мұғалімдерінің дидактикалық құралдарының сапасы мен тиімділігін бағалау |
Мектеп бойынша үйде оқытылатын оқушылар, пән мұғалімдері, тест қорытындысы, ҚМЖ |
Фронталды |
Персоналды бақылау/ құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу |
мамыр |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, Бірлестік жетекшілері, директор |
Пед. кеңес |
|
|
49 |
Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығыБілім алушылардың білім жетістіктері. (БАБЖ) |
Халықаралық зерттеулерге қатысу дайындығының диагностикасы, Білім алушылардың білім жетістіктері. (БАБЖ) |
4, 8-сынып оқушыларының байқау тест қорытындысы |
тақырыптық |
Сыныптық-жалпылама бақылау |
үнемі |
Оқу ісі жөніндегі орынбасары, |
Директор жанындағы отырыс |
|
|
50 |
«Жаһандық құзіреттілік » курстарын жүргізуіӨзін өзі бағалауға қосыулы тұр |
«Өмір сүру қауіпсіздігі негіздері», «ЖЖЕ» оқу курстарын жалпы білім беру мазмұны пәндерінде жүргізуді бақылау |
1-11-сынып оқушылары |
тақырыптық |
Кешендік-жалпылама бақылау |
үнемі |
Оқу ісі ,тәрбие жөніндегі орынбасарлары, |
ӘБ отырысы |
|
|