Текст
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқару шылық шешім |
Екінші бақылау |
||
Мұғалімнің әдістемелік деңгейі |
ОМЖ және ҚМЖ әзірлеу және іске асыру сапасын анықтау |
Оқу-тәрбие жұмысы |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу:ОМЖ және ҚМЖ |
Қыркүйектің 1 аптасы |
ДӘІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
БӨП және БӨП әзірлеу және іске асыру бойынша оқыту семинарын өткізу |
|
||
Мұғалімнің әртүрлі формаларды, әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін анықтау (топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс) |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу |
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Шеберлік сыныбын өткізу, Lesson Study ұйымдастыру |
|
||||
Тұлғаға бағытталған тәсілді қолдану сапасын анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысу |
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Әдістемелік бірлестік отырысында тәжірибе алмасу |
|
||||
Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейіне сәйкес сараланған тапсырмаларды пайдалану тиімділігін бағалау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуҚұжаттаманы зерделеу: ҚМЖ |
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
|
|||||
Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану деңгейін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуҚұжаттаманы зерделеу: ҚМЖ |
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
|
|||||
Оқу мақсаттарының сабақ мазмұнына сәйкестігін бағалау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуҚұжаттаманы зерделеу: ҚМЖ |
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Критериалды бағалау бойынша ережелерді зерделеуді ұйымдастыру |
|
||||
Бағалау критерийлерін пайдалану мен тапсырмаларға дескрипторларды дұрыс құрастыру деігейін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуҚұжаттаманы зерделеу: ҚМЖ |
Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде |
ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
А, В топтары: критериалды бағалау жөніндегі нұсқаулықты игеру |
|
||||
Білім алушылардың жеке жетістіктерінің мониторингін, жүйелі зерттеулерді ұйымдастыру тиімділігін бағалау |
Тақырыптық |
Білімді тексеру: қорытынды бақылау жұмыстарыТалдау: ТБЖ нәтижелері |
Тоқсанла 1 рет |
ДОТІЖО, ДҒІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Оқушылары білім сапасының төмен % көрсеткен мұғалімдерді біліктілігін арттыру курстарына жіберу |
|
||||
Ұжымдық педагогикалық жобаларға қатысу жиілігін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама |
Жыл бойы |
ДҒІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
|
|
||||
|
|||||||||||
Преподавателидің белсенді / пассивті ұстанымы |
Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмыс сапасына баға беру |
Мұғалімнің шеберлігі мен әдістемелік дайындығының жай-күйі |
Тақырыптық |
Білімді тексеру: әкімшілік бақылау жұмыстары,талдау |
Жыл бойы |
ДОТІЖО психолог |
Педкеңес |
Lesson Study ұйымдастыру, біліктілікті арттыру курстарына жіберу |
|
||
Мұғалімнің оқуды жүйелеу, балалардың жеке ерекшеліктерін (темперамент, мінез, қабілет, бейімділік және т.б.), өзінің жеке ерекшеліктерін біле білу қабілетін анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама,талдау |
Жыл бойы |
ДОТІЖО психолог |
Педкеңес |
Преподавателидің өзара сабақтарға қатысуы. |
|
||||
Мұғалімнің оқу-тәрбие процесінде оқушылардың жас және жеке қабілеттерін ескеру қабілетін анықтау және іс-шараларға қосу. |
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама,талдау |
Жыл бойы |
ДОТІЖО |
Педкеңес |
Ашық сабақтар өткізу |
|
||||
Мұғалімнің балалармен, басқа мұғалімдермен, оқушылардың ата-аналарымен байланыс орнату және қолдау, олармен дұрыс қарым-қатынас орнату, қажетті уақытта тиісті ықпал ету шараларын таңдау мүмкіндіктерін бағалау |
Тақырыптық |
Бақылау, сауалнама,талдау |
Жыл бойы |
ДТІЖО |
Педкеңес |
Озық педагогикалық тәжірибені тарату |
|
||||
|
|||||||||||
"Жас мұғалім-тәлімгер" жүйесіндегі жұмыс |
Жас педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау. (Тәлімгерлікке жарты жылдық бойынша есеп беруі керек) |
Жас мамандармен жұмыс |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуСұхбат |
Жыл бойы |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
ҒПК |
Топ үшін жас мұғалім мектебінің жұмысын ұйымдастыру, коучингтер, интенсивтер өткізу, Lesson Study ұйымдастыру, тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу |
|
||
Пән бойынша сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру сапасын анықтау |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуСұхбат |
Ай сайын |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
ҒПК |
Жас мұғалімдер онкүндігін өткізу |
|
||||
Жас педагог қызметінің қойылған мақсаттары мен міндеттерінің айқындылығы, нақтылығы, өлшемділігін бағалау. |
Тақырыптық |
БақылауҚұжаттаманы тексеруСұхбат |
Жыл бойы |
ДҒІЖО |
ҒПК |
Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу |
|
||||
Жас педагогтың кәсіби қызмет бағыттарының әртүрлілігін талдау. |
Тақырыптық |
БақылауҚұжаттаманы тексеруСұхбат |
Жыл бойы |
ДҒІЖО |
ҒПК |
Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу |
|
||||
Жас педагог тәжірибесінде тәлімгерлік жүйесінің элементтерін іске асыру барысын бағалау. |
Тақырыптық |
БақылауҚұжаттаманы тексеруСұхбат |
Жыл бойы |
ДҒІЖО |
ҒПК |
Тәлімгерлердің қызметін зерттеу |
|
||||
|
|||||||||||
Шығармашылық /зерттеу топтарының жұмысы |
Оқушылардың дарындылығын анықтау және дамыту бойынша шығармашылық/ зерттеу топтарының жұмысын бағалау |
Эксперименттік және ғылыми-зерттеу жұмысы |
Тақырыптық |
СауалнамаБақылауСұхбат |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
ҒПК |
Оқушылардың дарындылығын анықтау мәселелері бойынша әдебиеттерді зерделеу |
|
||
Педагогтардың тәжірибесін жақсарту мақсатында Lesson study, action research ұйымдастыру және өткізу тиімділігін анықтау. ( жұмыс жоспарын бекіту керек, координатор есеп беруі керек, әдістемелік кеңесте талдайды қорытынды жасайды.) |
Тақырыптық |
СауалнамаБақылауСұхбат |
Тоқсанда 1 рет |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
ҒПК |
Ашық сабақтар өткізу, мұғалімдердің сабақтарына қатысу, мектеп, аудандық ҒЗК, олимпиадаларға, конкурстарға қатысу |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|||||||||||
Мұғалімнің кәсіби дамуы және өзін-өзі жетілдіруі |
Оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен формаларының үйлесімінділігін сақтау мен қолдану деңгейін анықтау. |
Мұғалімнің іс - әрекеттегі тәжірибесін зерттеу |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуСұхбатТалдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДӘІЖО ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||
Психологиялық-педагогикалық білімді және психология мен педагогиканың қазіргі жай-күйі туралы білімдері мен біліктлігіне баға беру. |
Тақырыптық |
СұхбатТалдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДӘІЖО ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||||
Мұғалімнің өзін-өзі дамытуға дайындық деңгейін анықтау. |
Тақырыптық |
СұхбатТалдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||||
Оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолданудың тиімділігін анықтау. |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуСұхбатТалдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||||
Тұлғаның шығармашылық әлеуетінің деңгейін бағалау тәжірибелерін анықтау. |
Тақырыптық |
СұхбатТалдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||||
Коммуникативтік құзыреттілік деңгейін бағалау. |
Тақырыптық |
Бақылау: сабаққа қатысуСұхбатТалдау |
Жартыжылдықта 1 рет |
ДҒІЖО ДОТІЖО |
Директордың жанындағы кеңес |
жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|