"Ақмола облысы білім басқармасының Қосшы қаласы бойынша білім бөлімінің Қосшы қаласы Рақымжан Қошқарбай атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ
КГУ "Общеобразовательная школа №1 имени Рахымжана Кошкарбаева города Косшы отдела образования по городу Косшы управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желідеміз

 - Facebook

    - Instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепішілік бақылау. V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ

 V. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ

 

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

 

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

Мұғалімнің әдістемелік деңгейі

ОМЖ және ҚМЖ әзірлеу және іске асыру сапасын анықтау

Оқу-тәрбие жұмысы

Тақырыптық

Құжаттаманы зерделеу:ОМЖ және ҚМЖ

Қыркүйектің 1 аптасы

ДӘІЖО

Директордың жанындағы кеңес

БӨП және БӨП әзірлеу және іске асыру бойынша оқыту семинарын өткізу

 

Мұғалімнің әртүрлі формаларды, әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін анықтау (топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс)

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

 Шеберлік сыныбын өткізу, Lesson Study ұйымдастыру

 

Тұлғаға бағытталған тәсілді қолдану сапасын анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

 

 

 

Әдістемелік бірлестік отырысында тәжірибе алмасу

 

 

Оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейіне сәйкес сараланған тапсырмаларды пайдалану тиімділігін бағалау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу 

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

 

Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану деңгейін анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу 

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

 

Оқу мақсаттарының сабақ мазмұнына сәйкестігін бағалау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу 

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Критериалды бағалау бойынша ережелерді зерделеуді ұйымдастыру

 

Бағалау критерийлерін пайдалану мен тапсырмаларға дескрипторларды дұрыс құрастыру деігейін анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу 

Құжаттаманы зерделеу: ҚМЖ

Бір жыл ішінде сабаққа қатысқан кезде

ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

А, В топтары: критериалды бағалау жөніндегі нұсқаулықты игеру

 

Білім алушылардың жеке жетістіктерінің мониторингін, жүйелі зерттеулерді ұйымдастыру тиімділігін бағалау

Тақырыптық

Білімді тексеру: қорытынды бақылау жұмыстары

Талдау: ТБЖ нәтижелері

Тоқсанла 1 рет

ДОТІЖО, ДҒІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Оқушылары білім сапасының төмен % көрсеткен мұғалімдерді біліктілігін арттыру курстарына жіберу

 

Ұжымдық педагогикалық жобаларға қатысу жиілігін анықтау

 

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама

Жыл бойы 

ДҒІЖО

Директордың жанындағы кеңес

 

 

 

Преподавателидің белсенді / пассивті ұстанымы

Білім сапасын арттыру және оқушыларды ынталандыру бойынша мұғалімнің жұмыс сапасына баға беру

Мұғалімнің шеберлігі мен әдістемелік дайындығының жай-күйі

Тақырыптық

Білімді тексеру: әкімшілік бақылау жұмыстары,

талдау

Жыл бойы

ДОТІЖО психолог

Педкеңес

Lesson Study ұйымдастыру, біліктілікті арттыру курстарына жіберу

 

Мұғалімнің оқуды жүйелеу, балалардың жеке ерекшеліктерін (темперамент, мінез, қабілет, бейімділік және т.б.), өзінің жеке ерекшеліктерін біле білу қабілетін анықтау

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама,

талдау

Жыл бойы

ДОТІЖО психолог

Педкеңес

Преподавателидің өзара сабақтарға қатысуы.

 

Мұғалімнің оқу-тәрбие процесінде оқушылардың жас және жеке қабілеттерін ескеру қабілетін анықтау және іс-шараларға қосу.

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама,

талдау

Жыл бойы

ДОТІЖО

Педкеңес

Ашық сабақтар өткізу

 

Мұғалімнің балалармен, басқа мұғалімдермен, оқушылардың ата-аналарымен байланыс орнату және қолдау, олармен дұрыс қарым-қатынас орнату, қажетті уақытта тиісті ықпал ету шараларын таңдау мүмкіндіктерін бағалау

Тақырыптық

Бақылау, сауалнама,

талдау

Жыл бойы

ДТІЖО

Педкеңес

Озық педагогикалық тәжірибені тарату

 

 

"Жас мұғалім-тәлімгер" жүйесіндегі жұмыс

Жас педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау. (Тәлімгерлікке жарты жылдық бойынша есеп беруі керек)

Жас мамандармен жұмыс

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Жыл бойы 

ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Топ үшін жас мұғалім мектебінің жұмысын ұйымдастыру, коучингтер, интенсивтер өткізу, Lesson Study ұйымдастыру, тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына қатысу

 

Пән бойынша сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру сапасын анықтау

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Ай сайын

ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Жас мұғалімдер онкүндігін өткізу

 

Жас педагог қызметінің қойылған мақсаттары мен міндеттерінің айқындылығы, нақтылығы, өлшемділігін бағалау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы 

ДҒІЖО

ҒПК

Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу

 

Жас педагогтың кәсіби қызмет бағыттарының әртүрлілігін талдау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы

ДҒІЖО

ҒПК

Жас педагогтың қызметін бағалау критерийлерін әзірлеу

 

Жас педагог тәжірибесінде тәлімгерлік жүйесінің элементтерін іске асыру барысын бағалау.

Тақырыптық

Бақылау

Құжаттаманы тексеру

Сұхбат

Жыл бойы

ДҒІЖО

ҒПК

Тәлімгерлердің қызметін зерттеу

 

 

Шығармашылық /

зерттеу топтарының жұмысы

Оқушылардың дарындылығын анықтау және дамыту бойынша шығармашылық/ зерттеу топтарының жұмысын бағалау

Эксперименттік және ғылыми-зерттеу жұмысы

Тақырыптық

Сауалнама

Бақылау

Сұхбат

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Оқушылардың дарындылығын анықтау мәселелері бойынша әдебиеттерді зерделеу

 

Педагогтардың тәжірибесін жақсарту мақсатында Lesson study, action research ұйымдастыру және өткізу тиімділігін анықтау.                             ( жұмыс жоспарын бекіту керек, координатор есеп беруі керек, әдістемелік кеңесте талдайды қорытынды жасайды.)

Тақырыптық

Сауалнама

Бақылау

Сұхбат

Тоқсанда 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

ҒПК

Ашық сабақтар өткізу, мұғалімдердің сабақтарына қатысу, мектеп, аудандық ҒЗК, олимпиадаларға, конкурстарға қатысу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің кәсіби дамуы және өзін-өзі жетілдіруі

Оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен формаларының үйлесімінділігін сақтау мен қолдану деңгейін анықтау. 

Мұғалімнің іс - әрекеттегі тәжірибесін зерттеу

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДӘІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Психологиялық-педагогикалық білімді және психология мен педагогиканың қазіргі жай-күйі туралы білімдері мен біліктлігіне баға беру.

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДӘІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Мұғалімнің өзін-өзі дамытуға дайындық деңгейін анықтау.

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Оқытудың белсенді формалары мен әдістерін қолданудың     тиімділігін анықтау.

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Тұлғаның шығармашылық әлеуетінің деңгейін бағалау тәжірибелерін анықтау.

Тақырыптық

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

Біліктілікті арттыру курстарына жолдама, жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

Коммуникативтік құзыреттілік деңгейін бағалау.

Тақырыптық

Бақылау: сабаққа қатысу

Сұхбат

Талдау

Жартыжылдықта 1 рет

ДҒІЖО ДОТІЖО

Директордың жанындағы кеңес

жас мұғалімдердің онкүндігіне қатысу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Жаңартылған күні: 28.11.2024 13:39
Құрылған күні: 28.11.2024 13:39

Текст