Текст
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
|
1. |
Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мен үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жоспарының жүзеге асырылуы |
Оқушының білім сапасына әсер ететін жеке басының ерекшеліктеріне ескере отырып, білімдегі олқылықтарды толтыруды қамтамасыз ету |
Үлгерімі шанар оқушылардың оқу жетістіктері |
Фронтальды |
бақылау, талдау |
қыркүйек |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
МатрицаныңIII бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқаларыӘБ отырыстарында күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды қарау, хаттама.Факультативтік және элективтік курстардың пәндері, бағдарламалары бойынша КТЖ-ды қорытындылары мен ұсыныстарын көрсете отырып, әкімшіліктің тексеруі. |
|
|
2. |
Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыстарды ұйымдастыру |
Олқылықтарды анықтауға және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалпына келтіру және мақсатты түзету. |
Үлгерімі нашар оқушылардың оқу әрекеттері |
Фронталды |
Бақылау, талдау |
қыркүйек |
Директордың орынбасарларыБірлестік жетекшілері |
ДЖК |
|
|
|
3. |
Оқушылардың оқу сауаттылығын қалыптастыру жұмыстарының жағдайы |
Оқу сауаттылығын арттыратын тапсырмалардың сапасын анықтау |
Гуманитарлық бағыттағы сабақтар, ҚМЖ |
Тақырыптық |
Бақылау , талдау ҚМЖ зерделеу |
қыркүйек |
Директордың орынбасарлары |
ДЖК |
|
|
|
4 |
4,8,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау |
Оқушылардың оқу дағдыларындағы проблемалық бағыттарды айқындау |
4,8,9-сыныптардағы функционалдық сауаттылық деңгейі |
Фронталды |
Байқау тестерінің монитрингі, нәтижелердің талдауы |
Ай сайын |
Директордың орынбасарларыПән мұғалімдері |
ДЖК |
|
|
|
5 |
ЕНТ-ға дайындық жұмыстарының жай-күйі |
Негізгі пәндерден байқау тестердің қорытындысы |
11- смынып |
тақырыптық |
Электронды журнал, талдау |
Қазан, қаңтар, мамыр |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
Кесте бойынша |
|
|
|
6 |
Өткізілген БЖБ,ТЖБ қорытындылары бойынша талдау жұмыстары |
БЖБ,ТЖБ қорытындыларының сапалы талдауын білімдегі олқылықтарды толтыру жұмыстарын жақсартуға қолдану |
Пән мұғалімдерінің талдаулары |
Тақырыптық |
Электронды журнал, талдау |
қазан |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
Кестеге сай |
|
|
|
7 |
Әр оқу тоқсан/жыл қорытындысы бойынша білім сапасына талдау |
Пән мұғалімдерінің резервтегі ( тоқсандық қорытынды бойынша бір- «4»,бір-, «3» бар) оқушылармен жұмыс тиімділігін анықтау |
Резервист оқушыылардың оқу нәтижеелерін талдау |
фронталды |
талдау |
Қараша, желтоқсан, наурыз, маусым |
Директордың орынбасары, пән мұғалімдері |
Пед. кеңес |
|
|
|
8 |
Бастауыш класс бойынша олқылықтармен жұмыстардың жай-күйі |
Негізіг пәндер бойынша төмен нәтиже көрсеткен оқушылармен қосымша жұмыстардың тиімділігін анықтау |
Бастауыш сынып оқушылары |
фронталды |
Бақылау, талдау |
Қараша, желтоқсан, сәуір |
Диретордың орынбасары |
ДЖО |
|
|
|
9 |
Оқушылардың оқу нәтижелері мен оқу әрекеттерінің мониторигі1-4 сыныптар5-9 сыныптар |
Оқушылардың оқу әрекеттерінің күшті және әлсіз жақтарын диагностикалау, оқу нәтижелерін көрсетуді қамтамасыз ету |
Оқу әрекеттері |
фронталды |
Оқушылардан жүйелі түрде сауалнама алып отыру, оқу тапсырмаларының орындалуын қадағалау, кері байланыстардың сапасын тексеру |
желтоқсан, наурыз |
Директордың орынбасарлары |
ДЖО |
|
|
|
10 |
Оқушы біліміндегі ақауларды жою жұмыстарының жай-күйі |
Біілімдегі ақауларды жою арқылы біілім сапасын арттырудың шешімін табу |
Преподавателидің жұмыс жоспарлары |
Тақырыптық |
Сауалнама, талдау, бақылау |
Қазан, қаңтар, сәуір |
Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері |
Кестеге сай |
|
|
|
11 |
5-11- сынып оқушыларына қиын тақырыптарды меңгеру бойынша жұмыстардың жай-күйі |
Қиын тақырыптарды меңгерудегі кедергілерді анықтау |
ҚМЖ |
Тақырыптық |
Сауалнама, талдау, бақылау |
Қазан, қаңтар, сәіуір |
Директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері |
Кестеге сай |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|