Текст
№ |
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
Тәрбие жұмысында нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуы |
Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау |
Тәрбие жұмысының жоспары |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу |
Тамыз, қаңтар |
Директор |
ДЖК |
Матрицаның VI бөліміндегі басқару шешімдерінің нұсқалары |
Қаңтар |
2 |
«Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жұмысын ұйымдастыру |
Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау |
Сынып жетекшілерінің жұмысы |
Фронталды |
Жоспардың орындалуын бақылау, талдау |
Тамыз, қаңтар |
ДТІЖО |
СЖО |
|
Қаңтар |
3 |
Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру |
Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау |
Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары |
Тақырыптық |
құжаттамаларды зерделеу |
Тамыз, қаңтар |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Қаңтар |
4 |
Ата-аналармен педагогикалық психологиялық қолдау орталығын жұмыс жасауды ұйымдастыру «Даналық» мектебі |
Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау |
Ата-аналармен жұмыс |
Тақырыптық |
тәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстархаттамалары, ресуртар |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ӘКО |
|
Қыркүйек, қараша, қаңтар, сәуір |
5 |
Тәрбиенің құндылықтарының сынып сағаттарындағы тиімділігі |
Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету |
1-2-сыныптар3-4-сыныптар5-7-сыныптар8-9-сыныптар10-11-сыныптар |
Фронталды |
Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу |
ҚыркүйекҚарашаҚаңтарНаурызМамыр |
ДТІЖО |
ӘКО |
|
ҚарашаҚаңтарНаурызМамыр |
6 |
Білім алушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыру |
Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата-аналардың рөлін анықтау |
1-11-сыныптар |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар |
Жарты жыл сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Қаңтар |
7 |
Спорт секциялары мен үйірме жұмыстарының жүргізілу деңгейі |
Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау |
1-11-сыныптар |
Фронталды |
Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Тоқсан сайын |
8 |
Білім алушыларды білім беру ұйымдарындағы тәрбие үдерісін басқаруға тарту |
Оқушыларды тәрбие процесіне тартудың, олардың іс-шараларға белсенді қатысуын қолдаудың пәрменді тәсілдерін зерделеу |
Оқушылар қауымдастығы |
Тақырыптық |
сауалнама, жоспарларды зерделеу, сұқбаттасу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
СЖО |
|
|
9 |
«Жас ұлан», «Жас қыран», «Адал ұрпақ» өзін-өзі басқару ұйымдары жұмысы |
«Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін-өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындау |
Өзін-өзі басқару ұйымы |
Тақырыптық |
құжаттамаларды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ӨӨБҰО |
|
|
10 |
Сабақтан тыс тәрбиелік жобаларды ұйымдастыру және оны іске асыру |
«Ата-аналар мектебі», «Балалар және театр»,«Жеткіншектің жеті жарғысы», «Еңбегі адал жас өрен», «Ғаламтордың қауіпсіздігі», «Ұлттық мектеп лигасы» жобасын өткізу, тиімділігін арттыру. |
Тәлімгердің жұмыстары, тәрбие орынбасары |
Тақырыптық |
жобалардың жоспарларын зерделеу, іс-шараларды талдау |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ҒӘК |
|
|
11 |
«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы |
Әлеуметтік қорғаусыз қалған отбасы балаларына материалдық көмек көрсетудің сапасын анықтау |
Әлеуметтік педагог |
Тақырыптық |
Құжаттарды зерделеу, сауалнама |
Жыл бойы |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Жыл бойы |
12 |
Әлеуметтік қорғалмаған отбасы топтарына жататын білім алушылардың санатын анықтау және құжаттарын жинақтау |
Жазғы лагерьге тегін ыстық тамақпен, жолдамалармен, өзге де материалдық көмекпен қамтамасыз ету |
Әлеуметтік қорғалмаған отбасылар |
Тақырыптық |
Құжаттамаларды зерделеу, жабық сұрақтар арқылы сұқбат жүргізу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Тоқсан сайын |
13 |
Школьникам тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру |
Білім алушылардың ыстық тамағын ұйымдастыруы үшін қолайлы жағдай жасау және азық-түліктің санитарлық- гигиеналық қауіпсіздігін қамтамасыз етуілуін бақылау |
1-4-сыныптар |
Фронталды |
бақылау, құжаттамаларды зерделеу, әңгімелесу |
Күнделікті |
ДТІЖО |
СЖО |
|
|
14 |
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдау қызметтін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуы |
Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы анықтау;зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез-құлықты болдырмау |
Психологтар |
Фронталды |
Құжаттамаларды зерделеу, сауалнамалар алу, сұқбаттасу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
ҒӘК/ПК |
|
Тоқсан сайын |
15 |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу ерекшеліктері |
Оқудағы және тұлғалық дамудағы қиындықтарды анықтау, инклюзивті оқытуды талап ететін оқушылардың құжаттарын зерделеу |
Преподавателидің, дефектологтың, логопедтің, психологтың жұмысы |
Тақырыптық |
ҚМЖ жоспарларын талдау, сабақтар мен сынып сағаттарын бақылау, сұқбаттасу |
Жыл бойы |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Жыл бойы |
16 |
Қолайсыз отбасыларға, «Тәуекел топтары» оқушыларына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі (жеке консультациялар) |
Құқық бұзушылыққа бейім, сабақты дәлелсіз себептермен өткізбейтін және теріс қылықтар жасайтын оқушылармен профилактикалық іс-шаралардың сапасын диагностикалау |
Тәуекел топтағы балалардың құқық бұзушылықтарының алдын алу бойынша жұмыс |
Тақырыптық |
Құжаттамаларды зерделеу, сауалманалар алу, бақылау |
Кезекті |
ДТІЖО |
Штаб отырыс/ Штаб кеңесі |
|
Кезекті |
17 |
9-10 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай-күйі |
Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау |
Бірлескен жұмыс жоспары |
Фронталды |
Жоспарларды талдау |
Қыркүйек/ қазан |
ДТІЖО |
ДЖК |
|
Қаңтар |
18 |
Кәмелеттік жасқа толмағандар арасында құқықбұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыстың жағдайы |
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау, демалыс кезінде құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу |
1-11 сынып оқушыларының демалысы, жазғы демалысы |
Фронталды |
Құжаттарды, жиналыс хаттамаларын зерделеу |
Тамыз, желтоқсан, сәуір |
Директор |
ДЖК |
|
Желтоқсан, сәуір |
19 |
Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы |
Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу |
Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы |
Фронталды |
Кұжаттамаларды зерделеу, жиналыстар хаттамалары |
Кезекті |
ДТІЖО |
СЖО |
|
Ақпан |
20 |
Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері |
Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету |
1-11-сынып оқушылары |
Тақырыптық |
құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау |
Ай сайын |
ДТІЖО |
Кеңес |
|
Ақпан |
21 |
Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру деңгейі |
Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру деңгейін, іс-шаралар сапасын айқындау |
Жұмыс жоспары, іс-шаралар жоспары |
Тақырыптық |
құжаттамаларды зерделеу, сауалнама алу |
Тоқсан сайын |
ДТІЖО |
Кеңес |
|
Тоқсан сайын |